کد خبر: 1415113
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
به همت لایف‌وب؛

همایش «کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: همایش «کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار» ۱۵مهرماه در تهران به‌همت شرکت لایف‌وب برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شرکت لایف‌وب با همکاری معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت همایش «کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار» را ۱۵ مهرماه سال جاری برگزار می‌کند.



این همایش که با هدف، تبدیل تهدیدهای کسب‌وکار به فرصت‌ها از طریق هوش کسب‌وکار برگزار می‌شود در پی ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و واحدهای صنعتی و نیز تبادل اطلاعات بین استادان، دانشجویان، پژوهشگران، مهندسان و صنعت‌گران این رشته است.



«آشنایی کلی با هوش کسب‌وکار»، «تاثیر شبکه‌‌های اجتماعی در بازاریابی» و «برقراری ارتباط پویا بین بخش علمی (دانشگاه‌ها و پژوهشگران) و بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی» از دیگر اهداف این همایش است.



روابط عمومی نوین و رسانه‌های اجتماعی، تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان، کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات، تحلیل داده‌های حجیم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب و کار، ابزارهای داده‌کاوی در هوش کسب و کار، پردازش زبان طبیعی و متن‌کاوی و هوش کسب و کار اجتماعی از جمله محورهای این همایش است.



دبیرخانه همایش ضمن دعوت از اساتید، صاحب‌نظران، کارشناسان و علاقه‌مندان به حوزه روابط عمومی، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بازرگانی، بازاریابی و مدیریت و سایر حوزه‌های مرتبط برای شرکت در این همایش، اعلام کرده است: در همایش «کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار» از جمعی از اساتید شاخص ارتباطات و صاحب‌نظران و متخصصان ممتاز صنعتی جهت سخنرانی‌های کلیدی دعوت خواهد شد.



همچنین ‌در این همایش، مسابقاتی در زمینه‌های علمی و فناوری برنامه‌ریزی شده و مقالات برتر، علاوه بر دریافت لوح تقدیر در ماهنامه تخصصی مدیریت رسانه و فصلنامه علمی‌-‌ ترویجی رسانه منتشر خواهندشد.



‌مهلت ارسال چکیده مقالات این همایش ۱۵مردادماه سال جاری اعلام شده است؛ علاقه‌مندان جهت اطلاع از شیوه‌نامه ارسال مقالات و سایر اطلاعات می‌توانند به وب‌سایت همایش مراجعه کنند.

captcha