
حجتالاسلام انصاریراد، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، گفت: غبارروبی بیش از هزار مسجد در هرمزگان برای استقبال از ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
حجتالاسلام انصاریراد افزود : طرح غبارروبی مساجد هر سال در دهه سوم ماه شعبان و در هفته تکریم و بهداشت مساجد با مشارکت مردم اجرا میشود.
یادآوری میشود که از امروز، یکشنبه اول تیرماه و به صورت نمادین 10 مسجد ابوالفضل(ع) شهرک توحید، حضرت ابوالفضل(ع) اسلام آباد، امام رضا(ع) دوهزار، مالک اشتر گلشهر، امام حسین(ع) گلشهر شمالی، صاحب الزمان(عج) درخت سبز، امام صادق(ع)، امیرالمومنین(ع) ششصد دستگاه، مهدی موعود آزادگان و مسجد قدس غبارروبی و عطرافشانی میشود.