افزایش تولید، صرفه‌جویی و مدیریت جهادی؛ راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 1428240
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
آیت‌الله مجتهد شبستری تأکید کرد:

افزایش تولید، صرفه‌جویی و مدیریت جهادی؛ راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش تولید، صرفه‌جویی و مدیریت جهادی را از مهمترین راهکارهای تحقق اقتصادمقاومتی در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شب گذشته، 19 تیر در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن در تبریز برخورد جدی و قاطع با محتکران و اخلالگران اقتصادی را رسالت اصلی دولت یازدهم عنوان کرد و خواستار پیگیری این امر از سوی قوه قضائیه با این اشخاص شد.
وی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش تولید، صرفه‌جویی و مدیریت جهادی را از مهمترین راهکارهای تحقق اقتصادمقاومتی در کشور دانست و ادامه داد: تثبیت نرخ ارز و قوانین صادرات و واردات ازجمله اصول بنیادین توسعه اقتصادی کشور است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جامعه در سایه توجه به تولید، صنعت، حرفه و خدمات برطرف می‌شود، اظهار کرد: مسئولان اجرایی در سازمان هدفمندی یارانه‎ها، همچنین مسئولان حوزه بهداشت و درمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت و ... وظیفه سنگینی را در امر نظارت و ایجاد آسایش و رفاه برای عموم مردم بر دوش دارد.
آیت‌الله شبستری بهره‌مندی از نیمی از یارانه‌های انصرافی در صنعت و نیمی در بهداشت، کاهش هزینه‌های درمان در بیمارستان‌های دولتی و اهتمام در راستای گران نشدن مواد غذایی به دنبال گرانی بنزین را از جمله اقدامات مؤثر اخیر برشمرد.

captcha