
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، عبدالله ضیایی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری دفاع مقدس بندرعباس پنجشنبه، 19 تیرماه در کانون فرهنگی ـ هنری دفاع مقدس بندرعباس از برگزاری همایش «من حجاب را دوست دارم» خبرداد و گفت: واحد خواهران کانون فرهنگی ـ هنری دفاع مقدس این همایش را در راستای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین دختران نوجوان برگزار میکند.
ضیایی در ادامه افزود : همایش «من حجاب را دوست دارم» 21 تیرماه همزمان با روز ملی حجاب و عفاف با سخنرانی کارشناسان برجسته حوزوی و دانشگاهی در مسجد حضرت فاطمه معصومه در شهرک طلائیه برگزار میشود.
مدیرمسئول کانون فرهنگی ـ هنری دفاع مقدس بندرعباس تصریح کرد: در این همایش، مستند 10 دقیقهای پیرامون حجاب، تولید واحد سمعی بصری کانون فرهنگی هنری دفاع مقدس اکران خواهد شد.