راه‌اندازی 63 مرکز نیکوکاری تا پایان سال جاری در استان مرکزی
کد خبر: 1429548
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
روحانی‌شریف خبر داد:

راه‌اندازی 63 مرکز نیکوکاری تا پایان سال جاری در استان مرکزی

گروه اجتماعی: دستیار معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کشور اظهار کرد: سهمیه استان مرکزی برای ایجاد مراکز نیکوکاری در سال گذشته 24 مرکز بود که خوشبختانه با همت مسئولان محقق شد و امسال هم ایجاد 63 مرکز تا پایان سال جاری در دستور کار کمیته امداد این استان قرار گرفته است.

علی شریف‌‌روحانی، دستیار معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از راه‌اندازی هزار و 400 مرکز نیکوکاری تا پایان امسال در سطح کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 700 مرکز نیکوکاری در کشور راه‌اندازی شده که در حال فعالیت هستند و امید است تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری به 2 هزار و 100 مرکز در سطح کشور ارتقا یابد.

وی بیان کرد: سهمیه استان مرکزی در سال گذشته 24 مرکز بود که خوشبختانه با همت مسئولان محقق شد و امسال هم ایجاد 63 مرکز تا پایان سال جاری در دستور کار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

شریف‌روحانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش مسئولان این استان 24 مرکز ایجاد شده و 35 مرکز نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های محلات، مردم و مسجد مهم‌ترین هدف ایجاد مراکز نیکوکاری است و در تلاش هستیم تا با استفاده از فرصت این مراکز ظرفیت‌های محلات و مساجد را شناسایی کرده و در جهت خدمت به خانواده‌های نیازمند استفاده کنیم.

دستیار معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کشور در پایان، افزود: مبالغی که در هر مرکز جمع‌آوری می‌شود برای نیازمندان همان محل هزینه می‌شود.

captcha