نقش تأثیرگذار جامعه قرآنی در رساندن پیام مظلومیت مردم غزه به سراسر جهان
کد خبر: 1432079
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
مدیرعامل اتحادیه مراکز قرآنی استان مرکزی تصریح کرد:

نقش تأثیرگذار جامعه قرآنی در رساندن پیام مظلومیت مردم غزه به سراسر جهان

گروه سیاسی: محمدی با اشاره به نقش جامعه قرآنی در رساندن پیام مظلومیت مردم غزه به سراسر جهان، تصریح کرد: حافظان و قاریان قرآن کریم سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه مسلمان در سراسر جهان هستند و می‌توانند در رساندن پیام مردم مظلوم به سراسر جهان نقش آفرین باشند.

حسین محمدی، مدیرعامل اتحادیه مراکز قرآنی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن تقدیر از حضور گسترده و پرشور جامعه قرآنی در راهپیمایی روز جهانی قدس به حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین جنایات اخیر رژیم صهونیسیتی را بر علیه مردم بی‌دفاع و کودکان غزه محکوم کرد.

وی، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف و وظیفه شرعی جامعه قرآنی دانست و افزود: جامعه قرآنی امسال نیز همچون سال‌های گذشته حضور پررنگ و چشمگیری در دفاع  از کشتار بیرحمانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس داشتند.

محمدی، با اشاره به نقش جامعه قرآنی در رساندن پیام مظلومیت مردم غزه به سراسر جهان، تصریح کرد: حافظان و قاریان قرآن کریم سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه مسلمان در سراسر جهان هستند و می‌توانند در رساندن پیام مردم مظلوم به سراسر جهان نقش آفرین باشند.

مدیر عامل اتحادیه مراکز قرآنی استان در پایان، اظهار کرد: جامعه قرآنی همواره همپای سایر اقشار مختلف جامعه در صحنه بوده و در روز قدس با حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس با لبیک به ندای امام راحل به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخاسته و مشت محکمی بر دهان اسرائیل و استکبار جهانی زدند.

captcha