هدف اصلی صهیونیست‌ها نابودی اسلام است
کد خبر: 1433187
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵
امام جمعه بافت:

هدف اصلی صهیونیست‌ها نابودی اسلام است

گروه سیاسی: اگر فلسطین را هم به صهیونیست‌ها بدهند، باز آنها از اسلام دست بر نمی‌دارند، زیرا هدف اصلی آنها نابودی اسلام است، صهیونیست جایگاه نژادپرستی و افکار باطل است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه بافت سوم مرداد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: صهیونیست‌ها در افکار پوشالی خود‌ تصمیم دارند از فرات تا نیل را در سیطره خود بگیرند.
وی افزود: صهیونیست‌ها بیش از 50 درصد افرادی را که شهید کردند، مادران و کودکان غزه بودند و تأسف‌برانگیزتر این اتفاق آن است که مدافعان ظاهری حقوق بشر سکوت اختیار کرده و یا از این موضوعات حمایت کنند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: رسانه‌ها تصویر سرباز اسرائیلی را که کودکی را از دست پدرش جدا کرده و گروگان گرفت نمایش دادند‌، مدافعان ظاهری حقوق بشر این را می‌بینند و سکوت می‌کنند.
وی عنوان کرد: حملات به غزه زمانی آغاز شد که رسانه‌ها درگیر جام جهانی بودند و گروهک تروریستی داعش هم فعالیت می‌کرد، برنامه‌ریزی‌های دشمن باید خنثی شود، امام خمینی(ره) برای اینکه با هدف استکبار که فراموش شدن قدس بود، مقابله کند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.
امام جمعه بافت بیان کرد: اگر فلسطین را هم به صهیونیست‌ها بدهند، اما باز آنها از اسلام دست بر نمی‌دارند، زیرا هدف اصلی آنها نابودی اسلام است، صهیونیست جایگاه نژادپرستی و افکار باطل است.
وی اظهار کرد: آینده رژیم صهیونیستی تاریک است آنها به‌زودی نابود می‌شوند ما امیدواریم که فرزندان ایران پیش‌قراول نابودی صهیونیست باشند و بتوانند این لکه ننگ را از زمین پاک کنند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: روز قدس روز مبارزه با مستکبران است، روزی که هم مظلوم بداند پشتوانه دارد و هم ظالم بداند که مظلوم بی‌کس نیست، هستند افرادی که اگر زمانش برسد برای هم‌نوع خود جانشان را فدا کنند.

captcha