مؤسسه جامعه بیت‌‌الزهرا‌(س) میزبان آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد
کد خبر: 1442004
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

مؤسسه جامعه بیت‌‌الزهرا‌(س) میزبان آزمون سراسری قرآن و عترت ارشاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی جامعه بیت‌الزهرا‌(س)، مکان برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد در آران و بیدگل انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مؤسسه قرآنی جامعه بیت الزهرا‌(س) در شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان به عنوان میزبان و یکی از برگزارکنندگان آزمون سراسری قرآن و عترت معرفی شد.

مؤسسه قرآنی جامعة بیت الزهرا(س) در شهرستان آران و بیدگل روز 4 مهرماه، آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال 93 را ویژه قرآن‌آموزان برگزار خواهد کرد.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به صورت رایگان

بنا بر این گزارش این مؤسسه قرآنی از قرآن‌آموزان و قرآن‌دوستان برای شرکت در این آزمون به صورت رایگان ثبت‌نام کرده و مقدمات حضور در این آزمون ملی را برای شهروندان آران و بیدگل فراهم خواهد کرد.

بنا بر این گزارش مؤسسه قرآنی جامعه بیت الزهرا‌(س) از روز 5 الی 12 شهریورماه، کارت ورود به آزمون شرکت‌کنندگان را صادر و برنامه‌ریزی این آزمون و زمان و نحوه حضور شرکت‌کنندگان را برنامه‌ریزی و در اختیار قرآن‌دوستان قرار خواهد داد.

گفتنی است، افرادی که تمایل دارند در این آزمون شرکت و میزان آگاهی خود را بسنجند می‌توانند به نشانی آران و بیدگل، خیابان شهدا، معراج 7 مراجعه کنند.

captcha