نخستین جلسه معاونان پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران تهران برگزار شد
کد خبر: 1443934
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
در سال جاری؛

نخستین جلسه معاونان پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران تهران برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ معصومه طبیبی: نخستین جلسه معاونان پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران در سال جاری روز پنجشنبه، ششم شهریورماه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، در آغاز نخستین جلسه معاونان پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران، پورحمزه، معاون پژوهش استان تهران ضمن معرفی چارت و نمودار سازمانی معاونت پژوهش استانی و کارکنان مربوطه، به بیان کلیتی از اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت پرداخت.

وی در ادامه برگزاری این جلسه پنج ساعته، با بیان دغدغه‌ها و مشکلات معاونان پژوهش، راهکارهایی را ارائه کرد.

برخی از موضوعات مطرح شده در این نشست شامل اهم مفاد آئین‌نامه تحقیقات پایانی و پایان‌نامه‌ها، آسیب‌شناسی جشنواره علامه حلی(ره) و بانوی کرامت، تشکل‌های پژوهشی و امور مربوط به کتابخانه‌ها بود.

همچنین، در ادامه این جلسه، کارشناسان معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان تهران ضمن تشریح مسائل شاخص و دورنمای این معاونت در هر مقوله، بر توجه و رعایت آئین‌نامه‌ها تأکید کرده و آن را در راستای رسیدن به وضعیت مطلوب دانستند.

صدور کارنامه پژوهشی در دو قالب طلاب و واحدهای آموزشی از دیگر موضوعاتی بود که با تبیین فلسفه صدور و نقش آن‌ها در ارتقای وضعیت پژوهشی، بسیاری از سؤالات معاونان درباره این کارنامه‌ها پاسخ داده شد.

یادآور می‌شود، این معاونت در ادامه تعامل فعال و پویا با معاونان پژوهش مدارس علمیه در استان به جلسات خود در آینده ادامه خواهد داد.

captcha