مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) نطنز برگزار شد
کد خبر: 1451437
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸

مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) نطنز برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ جلال بیطرفان: مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) نطنز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طاحونی، امام‌جمعه نطنز، اخوت از بانوان مبلغ جامعة‌الزهرا(س) قم و طلاب مدارس الزهرا(س) نطنز و زینب کبری(س) اردستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) نطنز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طاحونی، امام‌جمعه نطنز، اخوت از بانوان مبلغ جامعة‌الزهرا(س) قم و طلاب مدارس الزهرا(س) نطنز و زینب کبری(س) اردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاحونی در این نشست به انگیزه‌های علم‌آموزی اشاره کرد و گفت: انگیزه‌های علم‌آموزی به پنج بخش تقسیم می‌شود که چهار مورد آن انگیزه نادرست و یک مورد از آن انگیزه درست و صحیح است.

امام‌جمعه نطنز اظهار کرد: انگیزه‌های نادرست علم‌آموزی را می‌توان فخرفروشی به دیگران که از صفات جاهلان است، مجادله با دیگران که از صفات فاسقین است، ثروت‌اندوزی که از صفات زندیق است و عدم هماهنگی عمل و گفتار که از صفات منافق است عنوان کرد.

وی در ادامه انگیزه صحیح علم‌آموزی را آموختن علم با هدف عمل کردن به آن دانست.

در ادامه مراسم اخوت، از بانوان مبلغ به تشریح راه‌های تربیت فرزند و چگونگی روابط خانوادگی پرداخت و گفت: اصل کار زن تعلیم و تربیت و انسان‌سازی است و زنان سهم بزرگی در پایه‌گذاری ادیان دارند.

این استاد حوزه در ادامه تصریح کرد: انس گرفتن با قرآن باعث می‌شود خداوند همواره با انسان و کنار آن باشد.

*منبع: روابط عمومی حوزه علمیه خواهران

captcha