برگزاری کلاس تجوید و صوت و لحن قرآن ویژه دانش‌آموزان اسلامشهری
کد خبر: 1455842
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

برگزاری کلاس تجوید و صوت و لحن قرآن ویژه دانش‌آموزان اسلامشهری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کلاس‌های تجوید و صوت و لحن قرآن ویژه دانش‌آموزان از سوی مؤسسه قرآن‌‌پژوهان الغدیر اسلامشهر به صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه قرآن‌‌پژوهان الغدیر اسلامشهر، کلاس‌های تجوید و صوت و لحن قرآن را برای دانش‌آموزان به صورت رایگان برگزار می‌کند.

این مؤسسه برای ترم جدید با استفاده از پنج مربی تخصصی، آموزش عمومی قرآن را در نوبت صبح و عصر و در رشته‌های تجوید، تفسیر و مفاهیم قرآن به مدت چهارماه برگزار خواهد کرد.

بنابر این گزارش در این مؤسسه برای ترم پاییز و زمستان علاوه بر آموزش رشته‌های عمومی قرآن مانند روخوانی و روان‌خوانی و صوت و لحن، آموزش تفسیر ویژه حافظان قرآن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

لازم بذکر است در این مؤسسه برای ترم پاییز بالغ بر 130 دانش‌آموز و 45 نفر از بانوان خانه‌دار و 32 نفر از آقایان شرکت کرده و هفته‌ای یک‌بار در محافل انس با قرآن که دوشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا دایر می‌شود، شرکت می‌کنند.

کلاس‌های این مؤسسه در فرهنگسرای الغدیر شهرستان اسلامشهر واقع در اسلامشهر، بعد از قائمیه، نبش میدان الغدیر برگزار می‌شود.

captcha