زیربنای دفاع مقدس از واقعه کربلا نشئت گرفته است
کد خبر: 1459060
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
سردار غیاثی‌‌راد:

زیربنای دفاع مقدس از واقعه کربلا نشئت گرفته است

گروه اجتماعی: مشاور فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تشریح رویدادهای صدر اسلام و نقش ولایت در آن دوران، گفت: زیربنای کربلا زیربنای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، غیاثی‌راد، مشاور فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز، 19 مهرماه در جشنواره ولایت که در پدافند هوایی اراک برگزار شد، مهمترین جنگ را جنگ با  فتنه‌ها دانست و گفت: مقام معظم رهبری در زمان جنگ نماینده امام خمینی(ره) در جبهه‌ها بودند و تصمیمات عاقلانه و هوشمندانه ایشان روند جنگ را تغییر داد و از فتنه‌ها جلوگیری کرد.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه با تشریح رویدادهای صدر اسلام و نقش ولایت در آن دوران، گفت: زیربنای کربلا زیربنای دفاع مقدس است.

غیاثی‌راد خانواده مقام معظم رهبری را ولایت‌مدار عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری و فرزندشان در زمان جنگ تحمیلی به فرمان امام خمینی(ره) به همراه شهید چمران در همان روزهای نخستنی جنگ در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.

وی اضافه کرد: این ولایت‌مداری تا حدی بود که فرزند مقام معظم رهبری حتی با کارشکنی و فتنه‌انگیزی‌ها دست از مبارزه نکشید.

حجت‌الاسلام سیدمحمدصادق قادری، رئیس عقیدتی - سیاسی مرکز آموزش درجه‌داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک نیز در ادامه، اظهار کرد: غدیر با فضیلت‌ترین اعیاد و روزی است که باید شاد بود و شکر خدا را به جای آورد.

این مقام مسئول در پایان افزود: اگر سرپرستی امور جامعه‌ای به دست ولایت سپرده شود، انحرافات در جامعه از بین می‌رود.

یادآور می‌شود، دومین روز از جشنواره ولایت با شرکت هنرآموزان درجه داری حضرت علی اکبری(ع) اراک در برنامه حفظ موضوعی قرآن کریم تحت عنوان آیات ولایت در قرآن و همچنین، مسابقه مقاله‌نویسی برگزار شد.

captcha