کد خبر: 1463778
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲

برگزاری یادواره ۳۲ شهید دانشجوی در شاهرود

گروه اجتماعی: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای شاهرود گفت: نخستین اجلاسیه شهدا دانشجوی شاهرود پنجم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمد جلیلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود عصر دیروز، 3 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این یادواره به یاد دانشجوی شهید سردار «غلامحسین بسطامی» و 32 دانشجوی شهید شاهرود در راستای کنگره شهدا دانشجوی استان سمنان برگزار می‌شود افزود: این یادواره روز دوشنبه پنجم آبان ماه از ساعت 18 الی 23 در سالن ورزشی شهید یحیایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با همکاری پایگاه‌های بسیج دانشجویی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) این دانشگاه برگزار خواهد شد.
به گفته وی؛ در این یادواره برنامه‌های متنوعی از جمله سخرانی، مداحی، پخش کلیپ، خاطره گویی انجام و مهمانان ویژه‌ای نیز از داخل و خارج از استان دعوت شده‌اند که در این راستا این یادواره در راستای کنگره شهدا دانشجوی استان که در اواخر آبان ماه در سمنان برگزار خواهد شد، اجرا می‌شود.

captcha