کد خبر: 1463809
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
در آستانه فرارسیدن ماه محرم؛

برنامه‌های عزاداری در هرمزگان تشریح شد

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ـ آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اعلام برگزاری همایش توجیهی در قالب طرح طلایه‌داران تبلیغ در ۱۳ شهرستان استان، برنامه‌های عزاداری ماه محرم را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، علی‌اکبر انصاری، معاون فرهنگی آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان روز گذشته، 2 آبان‌ماه بیان کرد: اعزام بیش از 1257 نفر مبلغ به مراکز مورد نیاز اعم از مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها پیش‌بینی شده است که از این تعداد 157 نفر روحانی مستقر به هجرت هستند؛ 500 نفر مبلغ بومی و 600 نفر نیز از خارج از استان اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه برای هیئت‌ها با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، کتیبه‌ها و پارچه‌های تبلیغاتی تهیه شده است، بیان کرد: جلسات کانون‌های مداحان و شوراهای هیئت‌های مذهبی در جهت هماهنگی و آمادگی بیشتر نیز تشکیل می‌شود.
معاون فرهنگی ـ آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تأکید بر تلاش برای برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر نماز ظهر عاشورا اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای انجام این مهم با همکاری ستاد اقامه نماز صورت گرفته و اطلاع‌رسانی نیز از طریق سایت‌های در اختیار سازمان و همچنین انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرهای استان صورت می‌گیرد.
به گزارش ایکنا، در راستای هماهنگی برگزاری برنامه‌های ماه محرم جلسات هیئت‌های مذهبی و همایش طلایه‌داران عرصه تبلیغ در حاجی‌آباد، بندر لنگه، ابوموسی، بندر خمیر، جاسک، میناب، رودان و سیریک برگزار شد.

captcha