
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، علیاکبر انصاری، معاون فرهنگی آموزشی ادارهکل تبلیغات اسلامی هرمزگان روز گذشته، 2 آبانماه بیان کرد: اعزام بیش از 1257 نفر مبلغ به مراکز مورد نیاز اعم از مساجد، هیئتهای مذهبی، حسینیهها، ادارات، سازمانها، مدارس و دانشگاهها پیشبینی شده است که از این تعداد 157 نفر روحانی مستقر به هجرت هستند؛ 500 نفر مبلغ بومی و 600 نفر نیز از خارج از استان اعزام میشوند.
وی با اشاره به اینکه برای هیئتها با همکاری ادارهکل اوقاف و امور خیریه، کتیبهها و پارچههای تبلیغاتی تهیه شده است، بیان کرد: جلسات کانونهای مداحان و شوراهای هیئتهای مذهبی در جهت هماهنگی و آمادگی بیشتر نیز تشکیل میشود.
معاون فرهنگی ـ آموزشی ادارهکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تأکید بر تلاش برای برگزاری هرچه باشکوهتر نماز ظهر عاشورا اظهار کرد: پیشبینیهای لازم برای انجام این مهم با همکاری ستاد اقامه نماز صورت گرفته و اطلاعرسانی نیز از طریق سایتهای در اختیار سازمان و همچنین انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرهای استان صورت میگیرد.
به گزارش ایکنا، در راستای هماهنگی برگزاری برنامههای ماه محرم جلسات هیئتهای مذهبی و همایش طلایهداران عرصه تبلیغ در حاجیآباد، بندر لنگه، ابوموسی، بندر خمیر، جاسک، میناب، رودان و سیریک برگزار شد.