عضویت ۱۹۵ ناشر جدید در شابک طی ۶ ماه گذشته
کد خبر: 1465430
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

عضویت ۱۹۵ ناشر جدید در شابک طی ۶ ماه گذشته

گروه ادب: واحد شابک در شش ماه گذشته از عضویت ۱۹۵ ناشر در شابک، واگذاری ۵۲۹ شناسه به ناشران و واگذاری ۷۸۲ شماره شابک به ناشران مولف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، براساس اطلاعات ثبت شده در واحد شابک مؤسسه خانه کتاب، تعداد شابک واگذار شده در بازه زمانی شش ماه نخست سال از اول فروردین 93 تا 31 شهریور امسال به تفکیک استان‌ها اعلام شد.

بر اساس گزارش ارائه شده 195 ناشر جدید از کل کشور به عضویت شابک درآمده‌اند که در این میان استان تهران با  114  ناشر جدید عضو شابک بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است و پس از آن خراسان رضوی با 13 عضو جدید و استان قم با 11 ناشر جدید عضو شابک در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این گزارش تعداد 529 شناسه به ناشران واگذار شده است که استان تهران با 292 شناسه و قم با 45 شناسه و خراسان رضوی با 38 شناسه به ترتیب بیشترین تعداد شناسه واگذار شده به ناشران را داشته‌اند. 

اطلاعات ثبت شده در واحد شابک نشان می‌دهد، تعداد 782 شماره شابک به ناشران مؤلف واگذار شده است که استان تهران با 372 تعداد شماره شابک، خراسان رضوی با 50 تعداد شماره شابک و استان اصفهان با 49 تعداد شماره شابک به ترتیب بیشترین تعداد شماره شابک را دریافت کرده‌اند.

captcha