استان قزوین در برگزاری مجالس سوگواری سالار شهیدان پیشگام است
کد خبر: 1466686
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
آیت‌الله شب‌زنده‌‍دار:

استان قزوین در برگزاری مجالس سوگواری سالار شهیدان پیشگام است

گروه اجتماعی: عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی از استان قزوین به‌عنوان استانی پیشگام در برگزاری مجالس سوگواری سالار شهیدان نام برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، آیت‌الله محمد مهدی شب‌زنده‌دار، عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی صبح امروز، 11 آبان با آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

وی در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با آیت‌الله باریک‌بین اظهار کرد: خوشبختانه مردم متدین و ولایی این استان در برگزاری مجالس سوگواری سالار شهیدان همیشه پیشگام بوده‌اند.

عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی با اشاره به سوابق علمای مطرح و ارزشمند استان قزوین، عنوان کرد: علمای بزرگی همچون مرحوم زرآبادی و شیخ مجتبی قزوینی در این استان تربیت شده‌اند که بیانگر جایگاه و ظرفیت این استان در پرورش علمای بزرگ است.

آیت‌الله ‌باریک‌بین نیز در این دیدار با بیان اینکه همه هیئت‌ها و دستجات عزاداری سالار شهیدان باید در مراسم روز سقا و روز تاسوعای حسینی حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند، گفت: دستجات عزاداری سالار شهیدان باید با نظم مثال‌زدنی خود یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به سالار شهیدان و یاران باوفایشان نشان دهند.

captcha