
به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، برگزاری مراسم تعزیه خوانی در ایام محرم و صفر با استفاده از قابلیتهای هنرمندان توانا و صاحب تجربه در این رشته اصیل، یکی از اولویت های برنامه های فرهنگی مذهبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در نظر گرفته شده است.
گفتنی است این مجالس که با هدف ترویج فرهنگ عاشورائی و زنده نگه داشتن نام امام حسین(ع)و همچنین ترسیم فضائی بصری از قیام عاشورا توسط تعزیه خوانان اجرا می شود هم اکنون در سطح شهرستان در حال برگزاریست.
این مجالس با استقبال باشکوه شهروندان در محله های شهرستان همراه است.
حمید محسن وند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تکریم به ساحت مقدس معصومین علیهم السلام و تقدیر از دست اندرکاران این مجالس اظهار کرد: از آنجا که اجرای تعزیه از گذشته های دور همواره مخاطب خاص خود را داشته و یکی از شیوه های عزاداری در ایام محرم و صفر بوده است، چنانچه با روایت صحیح و با واقعیت ها مطابقت داده شود اثر ماندگاری برجای خواهد گذاشت.