اصلی‌ترین اهداف فرقه‌های انحرافی، اسلام‌ستیزی است
کد خبر: 1472227
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

اصلی‌ترین اهداف فرقه‌های انحرافی، اسلام‌ستیزی است

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهمئی گفت: اصلی‌ترین اهداف فرقه‌های انحرافی، گمراهی جوانان و در نهایت اسلام‌ستیزی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام محمد مهدی ویسی‌نژاد، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهمئی امروز، 20 آبان در اولین نشست کارگاه آموزشی با عنوان «نقد نحله‌های انحرافی» با اشاره به تبیین و معرفی اصول و تکنیک‌های مقابله با فرقه‌های ضددینی در بهمئی، گفت: اصلی‌ترین اهداف این فرقه‌ها گمراهی جوانان و در نهایت اسلام‌ستیزی است.
وی با بیان اینکه عقل و منطق، شرع و پژوهش بهترین راه‌ها برای سنجش و شناسایی فرقه‌های انحرافی است، افزود: برگزاری چنین کارگاه‌هایی باعث می‌شود سطح بینش و آگاهی جوانان و قشر تأثیر گذار جامعه بسیار بالا رود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهمئی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی در ترویج ارزش‌های انقلابی، مذهبی و آگاهی جوانان از فرقه‌های انحرافی دارند، بیان کرد: ترغیب دانشگاهیان به پژوهش، نقد این فرقه‌ها و ایجاد رشته‌های مرتبط با موضوع نحله‌های انحرافی در دانشگاه‌ها از دیگر راه‌های مقابله با این گونه جریان‌ها است.

captcha