اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه «گوهری در صدف» در کاشان
کد خبر: 1473958
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه «گوهری در صدف» در کاشان

کانون خبرنگاران نبأ/ الهه دهقانی: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «گوهری در صدف» اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی گوهری در صدف از سوی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کاشان اعلام شد.

بنابراین گزارش، فاطمه حسنی، سمیرا توکل، زهره احمدی کیا، فاطمه شهره مطلق، مهسا سلطانی‌مقدم، زهرا جعفری، فاطمه نماینده، مائده حجتی به‌عنوان برندگان مسابقه اعلام و جوایز نفیسی را دریافت کردند.

مسابقه کتابخوانی گوهری در صدف با موضوع احکام پوشش بانوان از سوی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کاشان ویژه دانش‌آموزان این شهرستان برگزار شد.

در این مسابقه، دانش‌آموزان به 40 پرسش چهارگزینه‌ای از متن کتاب احکام پوشش بانوان، برگرفته از استفتائات مراجع عالیقدر پاسخ دادند.

گسترش فرهنگ مطالعه کتاب در بین دانش‌آموزان، جامه عمل پوشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در بین نوجوانان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه اعلام شده است.

دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا از دبیرستان‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که در سال ۱۳۸۹ در شهرستان کاشان تأسیس شده است.

captcha