مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر لوح فشرده «همراه با بقيع» را منتشر كرد
کد خبر: 1890906
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۲۰

مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر لوح فشرده «همراه با بقيع» را منتشر كرد

گروه فعاليت‌های قرآنی: مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمايندگی ولی‌فقيه در امور حج و زيارت لوح فشرده «همراه با بقيع» را ويژه محبين ائمه بقيع(ع) منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت لوح فشرده «همراه با بقيع» را ويژه محبين ائمه بقيع(ع) منتشر كرد.
لازم به ذكر است كه مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمايندگی ولی‌فقيه در امور حج و زيارت، وظيفه امور سمعی و بصری در طی ايام عمره و موسم حج در ايران و عربستان را به عهده دارد.
مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر تاكنون بيش از 20 محصول در زمينه حج عرضه كرده است كه از جمله آن‌ها می‌توان به لوح‌‌فشرده «همراه با بقيع» اشاره كرد.
اين لوجح‌فشرده به صورت نوار ويديويی و DVD عرضه شده است و همچنين لوح‌فشرده‌های مناسك حج و مناسك عمره را به صورت نوار كاست نيز عرضه كرده است.
يادآوری می‌شود در بخشی از مجموعه همراه با بقيع كه به شرح سفر زائران ايرانی به شهر مدينه و قبرستان بقيع اشاره دارد حديثی از حضرت رسول‌اكرم(ص) نقل می‌شود كه آن حضرت فرموده‌اند: از بقيع هفتاد‌هزار نفر محشور خواهند شد كه صورتشان مانند ماه شب ‌چهارده خواهد درخشيد و اين عده بدون حساب وارد بهشت خواهند شد.
لازم به ذكر است كه در قسمت‌های مختلف مجموعه همراه با بقيع تاريخچه برخی قبور اين قبرستان نيز تشريح شده است.
از ديگر محصولات مؤسسه مشعر می‌توان به مناجات حضرت‌علی(ع)، دعای عرفه، معرفی اماكن مدينه، معرفی اماكن مكه، حج قديم و ... اشاره كرد كه لوح‌فشرده‌ها و نوارهای كاست آن به زبان‌های گوناگون از جمله انگليسی، عربی، فرانسوی، تركی، اردو و... نيز تدوين و آماده شده است.
لازم به ذكر است، كه زائران علاقه‌مند در مدينه می‌توانند برای تهيه اقلام فرهنگی اين مؤسسه همه روزه در وقت اداری به طبقة همكف هتل «قصر الدخيل» در شارع علی بن ابيطالب(ع) مراجعه كنند.
خبرنگار: حميد رابعی
captcha