نمايشگاه بقيع در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 1922132
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۳

نمايشگاه بقيع در مشهد برگزار می‌شود

گروه سياسی و اجتماعی: موسسه فدائيان حضرت زهرا (س) در ايام شهادت حضرت زهرا (س) مظلوميت بقيع و در آتش گرفته كوچه بنی‌هاشم را از دل تاريخ به مشهد آورده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنيايران (ايكنا) شعبه موسسات قرآنی مردم‌نهاد، موسسه موسسه فدائيان حضرت زهرا (س)، جوانان عضو در موسسه فدائيان حضرت زهرا (س) در ايام شهادت حضرت زهرا (س) مظلوميت بقيع و در آتش گرفته كوچه بنی‌هاشم را از دل تاريخ به مشهد آورده‌اند تا غربت امام هشتم را با غربت پاره ديگر حضرت رسول اكرم (ص) پيوند بزنند.
موسسه فدائيان حضرت زهرا (س) طی ايام فاطميه، حاشيه يكی از ميادين اصلی شهر مشهد را رنگ شهادت و ايثار زده است و با برپا كردن خيمه عزاداری حضرت زهرا (س) و ساخت ماكت قبرستان بقيع و در خانه حضرت علی (ع) بخشی از تاريخ اسلام را به معرض ديد عموم گذاشته است.
مراسم عزاداری اين موسسه در ايام فاطميه از ساعت 10 شب الی نيمه شب برگزار می‌شود و سخنرانان و مداحان در رسای رشادت‌های بانوی دو عالم و مظلوميت‌های ايشان سخنرانی و مديحه سرايی می‌كنند.
خيمه صلواتی و چاپ شعار بر روی اتومبيل‌ها از ديگر فعاليت‌های اين موسسه در حاشيه ميدان جانباز مشهد در ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.
خبرنگار: حميد رابعی
captcha