انتفاضه سايبری بازسازی بقيع به مدت 100 روز انجام می‌شود
کد خبر: 1937699
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۸

انتفاضه سايبری بازسازی بقيع به مدت 100 روز انجام می‌شود

نمايندگی مؤسسه ثقلين مشهد: از آغاز ماه رجب تا تاريخ 8 شوال روز سال‌روز تخريب حرم مطهر ائمه بقيع به مدت 100 روز انتفاضه سايبری بازسازی بقيع با شركت مديران سايت‌ها و وبلاگ‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، به همت سايت بازسازی بقيع و در جهت زمينه‌سازی برای بازسازی حرم مطهر ائمه بقيع از آغاز ماه رجب تا تاريخ 8 شوال سالروز تخريب حرم مطهر ائمه بقيع توسط وهابيت و رژيم متحجر آل‌سعود، انتفاضه سايبری بازسازی بقيع به مدت 100 روز با شركت مديران سايت‌ها و وبلاگ‌ها انجام می‌شود.
«حميد رابعی» مسئول سايت بقيع و مجری اين طرح با اعلام اين خبر تصريح كرد: فضای مجازی اكنون عرصه جنگی است كه نبايد اين جبهه از سوی فعالان و دلسوزان قرآن و اهل‌بيت مورد غفلت واقع شود.
رابعی خاطرنشان كرد: آيا وقت آن نرسيده است كه در كنار هم زنجيره‌ای پولادين تشكيل دهيم و آن را بر گلوی وهابيت و رژيم سفاك آل‌سعود بپيچيم تا جهان اسلام هميشه از شر اين موجود نامشروع و پليد، نفسی به راحتی بكشد؟
حميد رابعی با اشاره به نام‌گذاری اين سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال همت مضاعف و كار مضاعف تأكيد كرد: بايد همت را مضاعف كنيم تا به هدف نهايی كه از بين بردن اين لكه سياه در جهان اسلام است برسيم و اين حركت اتفاق نمی‌افتد مگر با اتحاد و هماهنگی و البته كار مضاعف و لعن مضاعف در حيطه جنگ نرم.
مسئول سايت بقيع در ادامه افزود: از تمامی سايت‌ها و وبلاگ‌نويسان دعوت می‌شود اولويت اصلی اقدامات و مطالب خود (اعم از متن، تصوير، كاريكاتور، طرح، كليپ، شعر و ...) را در اين راستا و بازسازی بقيع و مقابله با شبهات وهابيت قرار دهند تا با پشتيبانی و همكاری يكديگر به اهداف مد نظرمان كه همانا ريشه‌كن كردن ريشه وهابيت كه همان صهيونيزم جهانی است برسيم.
رابعی در پايان سخنان خود افزود: از تمامی دوستان كه سايت يا وبلاگ دارند، درخواست می‌شود كد انتفاضه سايبری بازسازی بقيع را در سايت‌ها و وبلاگ‌های خود قرار دهند تا از اين طريق بتوانيم با اتحاد بيشتری در اين مسير گام برداريم علاقه‌مندان برای استفاده از اين كد بايد آنرا طبق راهنمای درج شده در سايت بقيع در قالب سايت يا وبلاگ خود كپی كنند.
captcha