طرح «انتفاضه سايبری بازسازی بقيع» در مشهد اجرا شد
کد خبر: 1994673
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰

طرح «انتفاضه سايبری بازسازی بقيع» در مشهد اجرا شد

گروه‌ سياسی و اجتماعی: طرح «انتفاضه سايبری بازسازی بقيع» طی 100 روز از سوی پايگاه اينترنتی زمينه‌سازی برای بازسازی بقيع در شهرستان مشهد اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، طرح «انتفاضه سايبری بازسازی بقيع» طی 100 روز از سوی پايگاه اينترنتی زمينه‌سازی برای بازسازی بقيع اجرا شد و طی برگزاری اين طرح، مديران پايگاه‌های اينترنتی و وبلاگ‌ها با قرار دادن كد ويژه اين طرح، در اين طرح شركت‌ كردند.
از اهداف اجرای چنين طرحی، آماده‌سازی اذهان عمومی كاربران اينترنتی برای سالگرد تخريب بقيع در هشتم شوال است.
يادآوری می‌شود، پايگاه زمينه‌سازی بازسازی بقيع زير نظر مؤسسه قرآنی ثقلين مشهد مقدس فعاليت می‌كند، با راه‌اندازی موتور جستجوی بقيع و برگزاری مسابقه پايان‌نامه نويسی با موضوع بازسازی بقيع فعاليت می‌كند.
همچنين اين پايگاه به همراه مؤسسه ثقلين، جشنواره فرهنگی «گمشده بقيع» را در سال گذشته برگزار كرد. انعكاس فعاليت‌های مؤسسات فرهنگی مرتبط با موضوع بقيع و انتشار مقالات و گزارش‌های مرتبط با آن از ديگر اقدامات آن است.
با توجه به همكاری مناسب بعثه مقام معظم رهبری و خبرگزاری‌ها با اين طرح، گزارشات آن هم‌زمان با سالگرد تخريب بقيع در اختيار كاربران اينترنتی قرار خواهد گرفت.
لازم به ذكر است كاربران اينترنتی كه علاقه‌مند به آگاهی بيشتر در اين زمينه هستند می‌توانند به آدرس پايگاه بازسازی بقيع www.baghi.ir مراجعه كنند.
خبرنگار: حميد رابعی
captcha