پورتال قرآنی استان خوزستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 2345137
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

پورتال قرآنی استان خوزستان راه‌اندازی می‌شود

گروه فضای مجازی: به‌منظور فراهم ساختن امكان نام‌نويسی فعالان قرآنی در بانك جامع اطلاعات قرآنی و اطلاع‌رسانی فعاليت‌های قرانی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ همايش‌ها، و آزمون‌ها به صورت دقيق پورتال قرآنی خوزستان راه‌اندازی می‌شود.

سيد جاسم موسوی، كارشناس قرآنی ادار‌ه‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خوزستان، با اعلام اين خبر گفت: به منظور تعامل بيشتر با مؤسسات قرآنی، انعكاس فعاليت‌ها و اخبار آنها و همچنين اطلاع‌رسانی دقيق از برنامه‌های امور قرآنی و برنامه‌های قرآنی كشور، وبلاگ امور قرآنی در ادار‌ه‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طراحی شده بود، از آنجا كه اين وبلاگ پاسخگوی فعاليت‌های وسيع قرآنی در اين اداره نبود، طراحی پورتال قرآنی جديد در دست اقدام است.
وی ادامه داد: همچنين به منظور تهيه و گردآوری بانك فعالان قرآنی خوزستان و نام‌نويسی فعالان قرآنی از طريق وبلاگ، تصميم گرفته شد پورتالی طراحی شود كه امكان نام‌نويسی فعالان قرآنی در آن باشد.
موسوی با بيان اينكه اين پورتال ‌هم‌اكنون در دست طراحی است و مراحل نهايی آن انجام شده است، افزود: دامنه و طراحی اوليه اين پورتال هم‌اكنون آماده شده است و بخش مديريت آن در حال تكميل است. دامنه اين پورتال تحت پورتال اداره‌كل و فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواهد بود و در اين پورتال، بانك اطلاعات فعالان قرآنی، آرشيو كامل فعاليت‌های قرآنی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ همايش‌ها، و آزمون‌ها به‌صورت دقيق و آنلاين اطلاع‌رسانی خواهد شد.
كارشناس قرآنی ادار‌ه‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه كرد: در نظر داريم بخشی با عنوان مشاوره آنلاين قرآنی و علاوه بر آن در صورت امكان قرائت‌های قرآنی ناب و كمياب قاريان مشهور جهان از مصر و ايران را در اين پورتال قرار داده شود. همچنين در اين پورتال، بخشی را مخصوص بيوگرافی قاريان، گروه‌های تواشيح و مبتهلان به‌صورت مجزا طراحی خواهيم كرد.
captcha