جلسهی آخرين شب سال 1391 در كانون ميثاق و با حضور اعضا برگزار شد. جلسه از ساعت 7 و 10 دقيقه شروع شد و ابتدا آقای عليرضا شاكری از اعضای قديمی كانون به تلاوت قرآن پرداخت. سپس طبق روند اين جلسات، دوستان به صورت داوطلب به تلاوت آيات انتخابی پرداختند. اين جلسه كه با حضور اعضای قديمی آقايان سيد امير تقوی، محمدعلی منصوريان، ذبيح الله عبير، اسماعيل قربانی، موسی سلمانی نژاد، فريد منصوريان، مصطفی علياننژادی، محمود رضايی و ... همراه بود تا ساعت 11 و نيم بطول انجاميد. حسن ختام جلسه تلاوت زيبا و دلنشين استاد حسينی پور بود.