کد خبر: 2513462
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷

50 گفتمان دينی در مدارس زنجان برگزار می‌شود

گروه انديشه: كارشناس امور فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی زنجان از برگزاری 50 گفتمان دينی در مدارس استان همزمان با ايام فاطميه خبر داد.

امير‌علی امينی‌راد كارشناس امور فرهنگی اداره‌كل تبليغات اسلامی زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآنی ايران(ايكنا) شعبه زنجان، ابراز كرد: به منظور بزرگداشت ايام سوگواری شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(س) 50 گفتمان دينی با موضوع شخصيت زن در اسلام در مدارس زنجان برگزار می‌شود.
وی افزود: در اين جلسات تعداد 25 مبلغ بومی توسط دبير‌خانه گفتمان دينی با همكاری آموزش و پرورش استان به مدارس راهنمايی و دبيرستان اعزام خواهند شد.
اين مقام مسئول ادامه داد: در اين جلسات علاوه بر سخنرانی در محوريت زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) به سئوالات حاضران در‌خصوص وظايف زن در خانواده و تربيت فرزندان و نيز نقش زن در اسلام پاسخ داده خواهد شد.
كارشناس امور فرهنگی اداره‌كل تبليغات اسلامی زنجان در پايان خاطر‌نشان كرد: اين جلسات به صورت همايشی و كارگاهی به مدت سه روز متوالی در ايام فاطميه در كلاس‌ها و سالن اجتماعات تعدادی از مدارس استان برگزار می‌گردد.
captcha