سيروس اميری، كارشناس امور فرهنگی اداره تبليغات اسلامی استان كرمانشاه در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، گفت: در ايام فاطميه 20 گفتمان دينی در سطح استان بهصورت كارگاهی و همايشی در سطح مدارس متوسطه و راهنمايی، مراكز فرهنگی و دانشگاهی، مساجد محوری و كانونهای فرهنگی و تبليغی برگزار میشود.
وی با اشاره به موضوعات اين گفتمانها افزود: فاطمهشناسی، سيره حضرت زهرا(س)، مباحث عفاف و حجاب زن و خانواده محوريت گفتمانهای ياد شده خواهد بود. اين گفتمانها از 17 فروردينماه آغاز و تا پايان دهه دوم فاطميه ادامه دارد.
يادآور میشود، برگزاری اين گفتمانها با حضور مبلغان دينی بانو و آقا همچنين كارشناسان فرهنگی اعزامی از قم و بومی استان و در كنار آن اساتيد حوزه و دانشگاه انجام میشود.