به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی دفتر موسيقی، حميد شاه آبادی با صدور حكمی عليرضا پاشايی را به سمت سرپرست جديد دفتر موسيقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب كرد.
براساس اين حكم كه در نشست روز گذشته شورای مديران معاونت هنری ارشاد به پاشايی تسليم شد، وی در مدت باقی مانده از دولت دهم، مسئوليت اداره اين دفتر و امور مربوط به آن را به عهده خواهد داشت.
يادآور میشود، محمد ميرزمانی؛ مدير پيشين دفتر موسيقی ارشاد اواخر سال گذشته به دليل بيماری از سمت خود استعفا كرده بود اما تا پايان بيست و هشتمين جشنواره بينالمللی موسيقی فجر همچنان وظايف خود را در اداره اين دفتر ادامه داد.