صديقه ملكوتی، مديرمسئول مؤسسه عبادالصالحين اردبيل، در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: محفل انس با قرآن بهمناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) يكشنبه، 25 فروردينماه به همت مؤسسه عبادالصالحين در اردبيل برگزار شد.
وی در ادامه بيان كرد: اين مراسم از صبح آغاز و تا نماز ظهر با حضور بيش از 40 نفر از علاقهمندان با اجرای برنامههای متنوع برگزار شد.
ملكوتی تصريح كرد: از برنامههای اين محفل میتوان به تلاوت قرآن، اجرای برنامه توسط گروه تواشيح و سخنرانی توسط سخنران دعوت شده اشاره كرد.
مديرمسئول مؤسسه عبادالصالحين اردبيل در پايان خاطرنشان كرد: اين مؤسسه در طول سال و در مناسبتهای مختلف مذهبی برای قرآنآموزان برنامه اجرا میكند.