کد خبر: 2520620
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

كارگاه آموزشی «تجويدالصلاة» در بيرجند برپا شد

گروه انديشه: كارگاه آموزشی تجويدالصلاة ويژه روحانيان و ائمه جماعات خراسان جنوبی، 28 فروردين‌ماه با هدف صحيح خواندن و رعايت نكات تجويدی نماز در بيرجند برپا شد.

احمد ضيائی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان جنوبی با اعلام اين خبر گفت: در اين كارگاه شيوه صحيح خواندن نماز به امامان جماعت و روحانيان حوزه علميه آموزش داده شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با بيان اينكه اين كارگاه به همت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مديريت حوزه‌های علميه خراسان جنوبی برگزار شد، خاطرنشان كرد: در اين كارگاه 200 نفر از روحانيان شركت كردند.
captcha