کد خبر: 2525252
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

همايش «ميلاد كوثر» در شازند برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول روابط‌عمومی سپاه ناحيه شازند از برگزاری همايشی با عنوان ميلاد كوثر در اين شهرستان خبر داد.

عين‌الله كاظمی، مسئول روابط‌عمومی سپاه ناحيه شازند در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا) شعبه مركزی، گفت: به‌مناسبت سالروز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمينی (ره) همايشی با عنوان ميلاد كوثر در اين شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بيان اينكه حجت‌‌الاسلام ميراحمدی، مسئول هماهنگی بسيج طلاب استان مركزی سخنران ويژه اين مراسم است، ادامه داد: در اين همايش سيد جواد رفيعی از مداحان برجسته استان به مولودی‌خوانی می‌پردازد.
كاظمی زمان برگزاری اين همايش را 10 ارديبهشت‌ماه در مصلای بيت‌المقدس شهر شازند اعلام كرد و افزود: پيش‌بينی می‌شود بيش از 3 هزار نفر از بانوان شهرستان در اين مراسم حضور به‌هم رسانند.
اين مقام مسئول درپايان خاطرنشان كرد: در همايش ميلاد كوثر علاوه بر اهدای جايزه به بانوانی كه اسامی آن‌ها به نام مبارك فاطمه مزين شده است، از بانوان نمونه شهرستان نيز تجليل به‌عمل می‌آيد.
captcha