کد خبر: 2525751
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

گردهمايی بانوان نقده‌ای‌ برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول امور فرهنگی كميته امداد امام خمينی(ره) نقده از گردهمايی بيش از 150 بانوی تحت پوشش كميته امداد اين شهرستان به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) خبر داد.

امير آشب، مسئول امور فرهنگی كميته امداد امام خمينی(ره) نقده در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه آذربايجان‌ غربی، گفت: به‌مناسبت ميلاد دخت نبی اكرم(ص) و روز زن با حضور بيش از 150 بانوی تحت پوشش كميته امداد مراسم گراميداشت اين روز در اين شهرستان برگزار می‌شود.
وی ابراز كرد: اين مراسم با همكاری بسيج بانوان عصر چهارشنبه، 11 ارديبهشت‌ماه در سالن 2 هزار نفری ولايت اين شهرستان برپا می‌شود.
مسئول امور فرهنگی كميته امداد امام خمينی(ره) نقده گفت: در اين مراسم حجت‌الاسلام اكبری، رئيس عقيدتی ـ سياسی سپاه پاسداران به سخنرانی می‌پردازد و مسئولان انتظامی و روحانيان نيز در اين مراسم حضور خواهند داشت.
captcha