انتشار نسخه الكترونيك كتاب «نقش نماز در شخصيت جوانان»
کد خبر: 2525999
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹

انتشار نسخه الكترونيك كتاب «نقش نماز در شخصيت جوانان»

گروه فضای مجازی: كتاب «نقش نماز در شخصيت جوانان» با موضوعاتی مانند نقش نماز در شخصيت جوانان، سستى در نماز و ... برای استفاده در رايانه و تلفن همراه توليد و منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا)، اين كتاب با عنوان «نقش نماز در شخصيت جوانان» به مواردی چون علت سستى و تنبلى در نماز، محيط خانواده و بى‌توجهى والدين به نماز، آفات و موانع آثار نماز، روح و حقيقت نماز، مزاحم دانستن نماز براى كارهاى شخصى و چندين موضوع ديگر می‌پردازد.
بخشی از عناوين اصلی كتاب شامل اهميت دوران جوانى، انعطاف‌پذيرى روحيه جوانان، نيازهاى غريزى و فطرى جوانان و پاسخ آن، نقش نماز و تعاليم دينى در شخصيت جوانان، ياد و ذكر خدا مايه آرامش دلها، نماز بارزترين مصداق ذكر خدا، آيا نماز انسان را از زشتى باز مى‌دارد؟ و آفات و موانع آثار نماز است.
همچنين از ديگر بخش‌های كتاب می‌توان به پيام نماز عاشورا، روح عبوديت امام، توجه به نماز و نقش سازنده آن، تجلى نماز در سيره بزرگان، وصيت ملاحسنعلى اصفهانى درباره نماز، نماز از ديدگاه ملامحسن فيض كاشانى، نماز صبح اسارت، خلبان شهيد عباس بابايی و اهميت او به نماز و مطالب بسياری ديگر كه به نماز پرداخته شده است، اشاره كرد.
گفتنی است اين كتاب برای استفاده در رايانه و تلفن همراه ساخته شده است و به موضوعاتی در مورد نقش نماز در شخصيت جوانان، سستى در نماز، بى‌توجهى والدين به نماز، موانع آثار نماز، حقيقت نماز و موضوعات پيرامون نماز پرداخته است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود اين كتاب به لينك‌های زير مراجعه كنند.


captcha