برگزاری دوره‌های تخصصی علوم قرآن و نهج‌البلاغه در مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه بروجرد
کد خبر: 2526330
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

برگزاری دوره‌های تخصصی علوم قرآن و نهج‌البلاغه در مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه بروجرد

مدير مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه شعبه بروجرد از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه در اين مؤسسه قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، محسن واحدی‌پور، مدير مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه شعبه بروجرد با اعلام اين خبر گفت: در پی استقبال اقشار مختلف مردم به‌ويژه فرهنگيان و دانشجويان و فعالان قرآنی از دوره‌های آموزشی كه برخی از آنان برای اولين بار در اين شهرستان برگزار شده است، تصميم به گسترش رشته‌ها با بهره‌گيری از اساتيد حوزه و دانشگاه گرفته شد.
واحدی‌پور در رابطه با اين دوره‌‌های آموزشی بيان كرد: اين دوره‌ها شامل تفسير قرآن، تفسير موضوعی نهج‌البلاغه، مفاهيم قرآن، آمادگی كارشناسی ارشد در رشته علوم قرآن و حديث تفسير حكمت‌های نهج‌البلاغه، زهرا(س)شناسی، مهدی(عج)‌شناسی، آشنايی با آثار و افكار شهيد مطهری، عاشوراپژوهی، روان‌شناسی در قرآن و نهج‌البلاغه، شرح صحيفه سجاديه، تربيت مربی در رشته‌های مختلف علوم قرآِنی، اخلاق، دين و زندگی، تاريخ اسلام، تجويد، آموزش حفظ قرآن و نهج‌البلاغه(به صورت غير حضوری، روخوانی و روان‌خوانی، پرورش صدا و صداسازی و قرائت (صوت و لحن) است.
وی در رابطه با چگونگی برگزاری كلاس‌های حفظ غير حضوری قرآن كريم و نهج‌البلاغه گفت: از آنجايی كه برگزاری اين دوره‌ها در دفتر مركزی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در قم طی چند سالی كه برگزار شده با استقبال قرآن‌آموزان و قرآن‌پژوهان مواجه شده است، تصميم به برگزاری اين دوره برای اولين بار در استان گرفته شد كه اميدواريم بتوانيم در اين حوزه هم موفق باشيم.
مدير مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه بروجرد ضمن سپاس از حمايت‌های بی‌دريغ آيت‌الله ترابی، امام‌جمعه و حجت‌الاسلام غلامی، رئيس اداره تبليغات اسلامی اين شهرستان از تعامل خوب اين مؤسسه با اساتيد حوزه و دانشگاه برای همكاری جهت تدريس در مؤسسه قدردانی كرد.
يادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه و نيز برای ثبت نام در رشته‌های فوق، می‌توانند با شماره 3533076-0662 تماس بگيرند.
captcha