فرحناز صوفی، مدير دبيرستان دخترانه نمونه نجمه(س) زابل در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: كارگاه آموزشی «عفاف و حجاب» روز دوشنبه، نهم ارديبهشتماه با حضور كارشناسان اعزامی از اداره تبليغات اسلامی در آموزشگاه دخترانه نمونه نرجس(س) زابل برپا شد.
وی افزود: با توجه به اهميت مسئله حجاب در مدارس دخترانه بر آن شديم تا اين كارگاه آموزشی را بهصورت دورهای در دبيرستان برپا كنيم.
صوفی همكاری معلمان و كادر اجرايی مدرسه را در آموزش مسائل شرعی و ارزشی از جمله حجاب بسيار خوب ارزيابی كرد و گفت: خوشبختانه استقبال دانشآموزان از اين كارگاه بسيار خوب بوده و اين ما را برآن داشته تا برنامهريزیهايی را نيز برای كارگاههای بيشتری با موضوعات ديگر داشته باشيم.