عباس آذرنگ، مسئول بسيج دانشگاههای خمين در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: اولين يادواره 11 دانشجوی شهيد دانشگاههای اين شهرستان امروز، 10 ارديبهشتماه برگزار شد.
وی با اشاره به اجرای برنامههای مختلف و متنوع در اين مراسم، تصريح كرد: اجرای سخنرانی توسط مرادی از اساتيد دانشگاه، مداحی توسط حاج مجتبی رمضانی و مراسم پردهخوانی توسط ميرغفاری از بخشهای مختلف اين مراسم معنوی بود.
مسئول بسيج دانشگاههای خمين در پايان هدف از برگزاری اين مراسم را تجديد ميثاق با شهدا و آرمانهای 8 سال دفاع مقدس عنوان كرد.