زيبا پورنعيم، مديرمسئول مؤسسه پيروان آلياسين اروميه در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: به همت مؤسسه پيروان آل ياسين محفل انس با قرآن امروز، چهارشنبه، 11 ارديبهشتماه با حضور 200 نفر در اروميه برگزار میشود.
وی در ادامه اظهار كرد: اين مراسم طبق برنامهريزیهای انجام شده در سال ورزشی روستای چنقرانلوی با اجرای برنامههای متنوع برگزار میشود.
مديرمسئول مؤسسه پيروان آل ياسين اروميه بيان كرد: در اين مراسم كه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار میشود به بيش از 100 نفر از شركتكنندگان جوايزی اهدا میشود.
پورنعيم تصريح كرد: قرائت قرآن، مولودی خوانی، اجرای سرود و تئاتر، سخنرانی و مسابقه حضوری از برنامههای در نظر گرفته شده برای اين مراسم است.