به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی مركز رسيدگی به امور مساجد خراسان، اولين همايش حماسه حضور به منظور اطاعت از فرامين مقام عظمای ولايت در خلق حماسه سياسی، سهشنبه، 24 ارديبهشتماه در مهديه شهرستان نيشابور و با حضور 400 نفر از ائمه جماعت، اعضای هيئتهای امنا و فرماندهان پايگاههای مقاومت بسيج و مسئولان كانونهای فرهنگی مساجد و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
حجتالاسلام حائری، مدير مركز رسيدگی به امور مساجد خراسان در اين همايش باشكوه با اشاره به ضرورت تداوم دفاع مسجد از نظام و انقلاب بيان كرد: نظام اسلامی از مسجد و رهبری مرجعيت و روحانيت شكل گرفته است.
وی عنوان كرد: حضور حداكثری، تبيين ملاكهای اصلح و پرهيز از جناحبندیهای سياسی از مهمترين برنامههای مساجد در ايام انتخابات است.
در اين همايش، تأكيد بر اقامه نماز جماعت صبح، حضور در دورههای آموزشی، تلاش برای جذب و حضور جوانان در مسجد، بهرهبرداری معنوی از فصل نيايش و برنامهريزی برای اعتكاف و مناسبتهای ماه رجب، شعبان و رمضان از درخواستهای مدير مركز رسيدگی به امور مساجد خراسان از ائمه جماعت و مسئولان مساجد بود.