کد خبر: 2536830
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

جلسه ستاد احيای زكات در میــانه برگزار شد

گروه اجتماعی: ستاد احيای زكات شهرستان میــانه به منظور ترويج اين فرهنگ سنت حسنه در جامعه روز گذشته 30 ارديبهشت ماه در محل اتاق جلسات كميته امداد خمينی (ره) اين شهرستان تشكيل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه آذربايجان شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی آذربايجان شرقی،حجت الاسلام علی اصغر صيادی، رئيس اداره تبليغات اسلامی ميانه و عضو ستاد احيای زكات اين شهرستان، در اين جلسه طی سخنانی ضمن تشكر و قدردانی از مروجين و دست اندركاران زكات اين شهرستان، با اشاره به آيات اول سوره بقره و روايات معصومين (ع)، تاكيد كرد: تبليغ زكات و احيای اين فريضه وظيف آحاد جامعه است .
حجت الاسلام صيادی در ادامه افزود: مهمترين و اولويت ترين مورد مصرف زكات در خصوص فقرا و مستمندان است كه بايد مورد اهتمام و توجه جدی ستاد احيای زكات شهرستان قرار گيرد.
وی تاكيد كرد: اداره تبليغات اسلامی از طريق شبكه تبليغی خود در راستای ترويج اين فريضه آماده همكاری های لازم می باشد.
captcha