ثبت‌نام طرح‌‌های علوم‌قرآنی در تبريز آغاز شد
کد خبر: 2540549
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

ثبت‌نام طرح‌‌های علوم‌قرآنی در تبريز آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت‌نام طرح‌‌های علوم‌قرآنی ويژه ايام تابستان در جامعةالقرآن والعترة تبريز آغاز شده است و تا پايان خردادماه جاری ادامه دارد.

سيدمحمدحسين بلاغی‌مبين، مسئول آموزش مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با بيان اين مطلب كه ثبت‌نام طرح‌‌های علوم‌قرآنی در تبريز آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام طرح‌‌های علوم‌قرآنی ويژه فصل تابستان سال جاری در محل مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز آغاز شده است و تا پايان خردادماه جاری ادامه دارد.
اين فعال قرآنی به رشته‌های آموزشی مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز همچون روخوانی، روانخوانی، فصيح‌خوانی، ترتيل‌خوانی، تجويد مقدماتی، تجويد تكميلی، صوت و لحن، حفظ قرآن، ترجمه و مفاهيم و تدبر در قرآن اشاره كرد.
وی ضمن بيان مطلب فوق افزود: قرآن‌آموزان مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز، به عنوان الگوهای قرآنی و اخلاقی در سطح جامعه بوده و در حقيقت اشاعه‌گر فرهنگ متعالی قرآن و اهل بيت(ع) خواهند بود، بنابراين بايد خود نمونه و الگوی كامل اخلاق اسلامی باشند.
عضو گروه تواشيح طارق تبريز در ادامه بيان كرد: حضور و غياب قرآن‌آموزان در ايام تابستان در تمامی جلسات مربوط به هر درس الزامی است و عدم حضور قرآن‌آموز در هر يك از جلسات غيبت محسوب می‌شود.
اين فعال قرآنی در ادامه اظهار كرد: در پايان ترم‌های آموزشی، گواهينامه معتبر قرآنی از سوی مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز به كسانيكه دوره‌های آموزشی را با موفقيت به پايان رسانند، صادر می‌شود.
وی يادآور شد: گواهينامه قرآنی به كسانی تعلق می‌گيرد كه علاوه بر كسب حدنصاب نمرات در دروس مختلف، معدل نمرات دو ترم ايشان بيش از 15 باشد.
captcha