کد خبر: 2541205
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲

هشتمين سالگرد عروج «محمدرضا آقاسی» برگزار شد

هشتمين سالگرد عروج محمدرضا آقاسی روز پنجشنبه، نهم خردادماه با عنوان «آه مجنون بوی ليلی می‌دهد» در قطعه 25 شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، در اين مراسم كه جمع كثيری از دوست‌داران اين شاعر آئينی در آن حضور داشتند، محمدمهدی آقاسی(برادر) و غلامرضا آقاسی(فرزند) مرحوم آقاسی به شعرخوانی پرداختند.
همچنين، يوسفعلی ميرشكاك، از شاعران انقلاب و سردار سعيد قاسمی در رابطه با شخصيت اجتماعی اين شاعر بزرگوار سخنرانی و خاطراتی از محمدرضا آقاسی و اجرای برنامه توسط ايشان نقل كردند.
يادآور می‌شود، در حين برگزاری اين برنامه نيز پخش كليپ‌های صوتی از مرحوم آقاسی حال و هوای ويژه‌ای بر مجلس حاكم كرده بود.
captcha