کد خبر: 2545483
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳

«مدعی» اواخر تابستان جلوی دوربين می‌رود

گروه هنر: «مدعی» عنوان اولين تجربخ كارگردانی حسين تبريزی در سينماست كه شهريورماه جلوی دوربين می‌رود.

حسين تبريزی، كارگردان سينما و تلويزيون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) با بيان اين خبر كه فيلم سينمايی «مدعی» را اواسط تابستان جلوی دوربين خواهد برد، اظهار كرد: اين فيلم سينمايی با برخورداری از مضمونی دينی شهريور ماه سال جاری جلوی دوربين خواهد رفت. اين كار از لوكيشن‌های متعددی استفاده خواهد كرد. لوكيشن‌هايی كه تمامی آنها در تهران است.
وی افزود: فيلمنامه اين كار را خودم نوشته‌ام، اما به زودی بازنويسی روی آن انجام خواهم داد تا كار از انسجام بيشتری بهره برد. اين فيلم سينمايی يك كار اجتماعی است كه محوريت آن رابطه انسان با وجدان است. «مدعی» يك اثر شخصيت محور است كه داستان روی چهار كاركتر استوار است.
تبريزی ادامه داد: اين فيلم سينمايی اولين تجربه سينمايی من بعد از مدت‌ها كارگردانی در تلويزيون است؛ كاری كه تهيه‌كنندگی آن برعهده مسعود اطيابی است. نكته ديگر درباره پروانه ساخت اين فيلم سينمايی است كه چندی پيش توسط اداره كل نظارت و ارزشيابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
اين فيلمساز در پايان اعلام كرد: هم اكنون در حال ساخت سريالی 6 قسمتی با عنوان «بوی باران» هستم كه برای پخش در ماه رمضان آماده نمايش می‌شود. اين كار كه هر قسمت آن 45 دقيقه است قرار است از شبكه دو سيما روی آنتن رود.
captcha