حجتالاسلام ميثم فيروزجايی، رئيس اداره تبليغات اسلامی تفرش در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی با بيان اينكه همزمان با ايام تابستان 3 پايگاه فرهنگی-دينی در سطح اين شهرستان تشكيل میشود، افزود: هدف از تشكيل اين پايگاهها غنا بخشيدن به اوقات فراغت نوجوانان وجوانان است.
وی با بيان اينكه در قالب پايگاههای فرهنگی-دينی،12 كلاس قرآنی در سطح شهرستان برگزار میشود، اظهاركرد: اين كلاسها در رشتههای قرائت، مفاهيم و حفظ ويژه گروههای سنی مختلف برگزار میشوند.
حجتالاسلام فيروزجايی در ادامه برگزاری اردوهای فرهنگی- هنری را از ديگر برنامههای پايگاههای فرهنگی- دينی در سطح شهرستان برشمرد.
وی از فعاليت 8 روحانی مستقر و طرح هجرت در پايگاههای فرهنگی-دينی خبر داد و گفت: برگزاری جلسات پاسخگويی به شبهات دينی، آشنايی با احكام و مباحث اعتقادی و ... محور برنامههای روحانيون اعزامی به پايگاههای فرهنگی-دينی است.
اين مقام مسئول در پايان با اشاره بهاينكه سال گذشته 250 نفر در كلاسهای مختلف پايگاههای فرهنگی- دينی شركت كردند، گفت: پيشبينی میشود امسال اين رقم به 300 نفر افزايش يابد.