دوره‌های تخصصی حفظ قرآن در تبريز برگزار می‌شود
کد خبر: 2547089
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

دوره‌های تخصصی حفظ قرآن در تبريز برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های تخصصی حفظ قرآن ويژه خردسالان در مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز برگزار می‌شود كه در اين راستا يكی از حافظان 6 ساله جهت تشويق به مشهد مقدس اعزام شده است.

سيدمحمدحسين بلاغی‌مبين، مسئول آموزش مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با بيان اين مطلب كه دوره‌های حفظ قرآن در تبريز برگزار می‌شود، گفت: از سوی مؤسسه قرآنی جامعةالقرآن والعترت تبريز دوره‌های آموزش تخصصی حفظ قرآن ويژه خردسالان برگزار می‌شود.
اين فعال قرآنی به آموزش خردسالان در دوره‌های آموزش تخصصی حفظ قرآن اشاره و تصريح كرد: پس از برگزاری دوره‌های آموزش حفظ قرآن برای خردسالان نيز هم‌اكنون زهرا جعفری، حافظ شش ساله قرآن جهت حفظ 15 جزء از قرآن به مشهد مقدس اعزام شده است.
وی ضمن بيان مطلب فوق تأكيد كرد: جعفری، از حافظان خردسال مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز است و تاكنون كه در سن شش سالگی بوده و هنوز به مدرسه وارد نشده است، موفق به حفظ 15 جزء از قرآن همراه با قصه و احاديث ائمه(ع) شده است.
اين مسئول ادامه داد: اين حافظ خردسال حفظ خود را از پنج سالگی با نظارت محمد غفران‌نيا، حافظ كل قرآن آغاز كرده است و علاوه بر حفظ قرآن به صورت منظم و مستمر به حفظ صحيفه سجاديه و غزليات حافظ نيز می‌پردازد.
وی خاطرنشان كرد: مؤسسه جامعةالقرآن والعترت تبريز دوره‌های تخصصی حفظ قرآن را در دست اجرا داشته و در مقاطع مختلف حفظ، حفاظ نمونه خود را به سفرهای زيارتی تشويقی همچون عتبات عاليات، سوريه و مشهد مقدس اعزام می‌كند.
captcha