کد خبر: 2551349
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳

ويژه‌برنامه «گل نرگس» از صدای استان مركزی پخش می‌شود

گروه اجتماعی: معاون صدای استان مركزی از پخش ويژه برنامه گل نرگس با هدف تبيين فلسفه غيبت امام زمان و گراميداشت عيد نيمه شعبان از راديو آفتاب استان خبر داد.

مرتضی فراهانی، معاون صدای استان مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: ويژه‌برنامه گل نرگس به‌مناسبت سالروز ولادت منجی عالم بشريت حضرت مهدی(عج) از راديو آفتاب استان ميهمان مخاطبان خواهد بود.
وی بيان كرد: اين برنامه همزمان با فرارسيدن نيمه شعبان و ميلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) با فضايی شاد و معنوی از شبكه راديو آفتاب پخش می‌شود.
معاون صدای استان خاطرنشان كرد: ويژه برنامه گل نرگس با هدف بزرگداشت عيد نيمه شعبان و ايجاد فضايی شاد و مفرح، تلاش می‌كند با توجه به آيات و روايات به تبيين فلسفه غيبت امام زمان(عج) با بهره‌گيری از علما و اساتيد برجسته حوزوی و تشريح تكاليف و وظايف مسلمانان در عصر غيبت، ويژگی‌های عصر ظهور و پای‌بندی به وظايف دوران انتظار فرج بپردازد.
فراهانی در ادامه تصريح كرد: اين برنامه به تهيه‌كنندگی احمد طاهری، اجرای شهپر عسگری و عليرضا رافعی با آيتم‌های گزارش زنده و توليدی از جشن‌های ويژه ميلاد در سراسر استان مركزی، بخش كارشناسی زنده، تلفن‌های حال و هوای مردم در اين روزها، مسابقه، پيامك، دلنوشته‌های مردمی، آنوسهای ويژه ميلاد و ... همزمان با نيمه شعبان به‌صورت زنده ميهمان مخاطبان راديو آفتاب می‌شود.
اين مقام مسئول در پايان افزود: همچنين ويژه‌برنامه گل نرگس با نوشته‌های اكرم گلی و گزارش‌های شهرام تركمانی پخش می‌شود.
captcha