کد خبر: 2551838
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

برپايی نمايشگاه حضرت مهدی(عج) در ملاير

نمايشگاه چند منظوره حضرت مهدی(عج) از دوم تا هشتم تيرماه در ملاير برپا شده است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، به همت هيئت سجاديه شهرستان ملاير، نمايشگاه چند منظوره حضرت مهدی(عج) از دوم تا هشتم تيرماه جاری در اين شهرستان برپا شده است.
اين نمايشگاه در قالب عكس، پوستر، كليپ‌های صوتی و تصويری، نرم‌افزار و كتاب با محوريت مهدويت در شهرك ولی عصر(عج) ملاير واقع در چهار راه شقايق، طبقه فوقانی مسجد سيدالشهدا(ع) برپا شده است.
منجی در رسانه، مهدويت در آينه قرآن و نقش انقلاب اسلامی در ظهور منتقم از جمله موضوعات ارائه شده در اين نمايشگاه است كه در آن سرگرمی‌های متنوع و جوايز ارزنده نيز به بازديدكنندگان اعطا می‌شود.
يادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت بازديد از اين نمايشگاه می‌توانند از دوم تا هشتم تيرماه جاری هر روز از ساعت 10 تا 12 و 18 تا 20 به محل نمايشگاه مراجعه كنند.
captcha