کد خبر: 2552894
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹

40 گفتمان دينی در گناباد برگزار شد

كارشناس فرهنگی اداره تبليغات اسلامی شهرستان گناباد از برگزاری 40 گفتمان دينی در يك‌سال گذشته در مساجد اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی خراسان رضوی، سيدحسين ترجمان، كارشناس فرهنگی اداره تبليغات اسلامی شهرستان گناباد گفت: به منظور تبيين فرهنگ عفاف و حجاب، بيان احكام و معارف اسلامی و تبيين سيره ائمه(ع) در يكسال گذشته 40 گفتمان دينی با حضور اساتيد اعزامی از مشهد و سطح شهرستان، در مساجد اين شهرستان برگزار شده است.
وی گفت: بزرگداشت دهه اول و دوم فاطميه و روز شهادت حضرت فاطمه (س)، بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق(ع)، بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمينی(ره)، بزرگداشت اعياد، وفيات و شهادت ائمه اطهار(ع) از جمله برنامه‌های اين اداره بوده است.
وی در پايان يادآور شد: مديريت برگزاری مراسم معنوی اعتكاف با تحت پوشش قرار دادن دو هزار و 95 معتكف و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله 70 گفتمان دينی و 150 حلقه معرفت در مراسم اعتكاف از جمله برنامه‌های اين اداره در يك‌سال گذشته بوده است.
captcha