کد خبر: 2553315
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

دوره جزء‌خوانی قرآن در سنندج برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: مدير مؤسسه علوم قرآنی ستايش شهر سنندج از برگزاری دوره جزءخوانی قرآن كريم در روزهای ماه مبارك رمضان در امامزاده پيرعمر این استان خبر داد.

زهرا زندی، مدير مؤسسه علوم قرآنی ستايش شهر سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا) شعبه كردستان، با بیان اینکه برای اولين بار با مشاركت مؤسسات علوم قرآنی شهر سنندج دوره جزء‌خوانی قرآن كريم در روزهای ماه مبارك رمضان در امام‌زاده پيرعمر این استان برگزار می‌شود، اظهار كرد: همچنين در ماه مبارك رمضان علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن كريم ‌مسابقات قرآنی نيز در این استان برگزار می‌شود.
زندی عنوان كرد: امسال دوزادهمين نمايشگاه آثار علوم قرآنی در ماه مبارك رمضان برگزار می‌شود كه اين مؤسسه حضور مستمری در آن دارد.
وی با اشاره به اينكه بازدید از نمايشگاه علوم قرآنی تهران نيز از ديگر برنامه‌های ماه مبارك رمضان است، اعلام كرد: در روزهای 15 و 16 تيرماه جاری از هر مؤسسه علوم قرآنی يك نفر برای بازدید از نمايشگاه علوم قرآنی به شهر تهران اعزام می‌شود.
مدير مؤسسه علوم قرآنی ستايش شهر سنندج همچنين از اجرای طرح قرآنی 1447 در اين مؤسسه خبر داد و بيان كرد: چهار كلاس در اين مؤسسه به طرح قرآنی 1447 اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اينكه ثبت ‌نام برای كلاس‌های تابستانی قرآنی اين مؤسسه شروع شده است، ذكر كرد: در تمامی رده‌های سنی اين مؤسسه قرآن‌آموز می‌پذيرد و تا 15 تيرماه جاری علاقه‌مندان مهلت دارند، ثبت‌ نام كنند.
زندی در پايان با اشاره به اينكه به‌زودی در اين مؤسسه كلاس تفسير قرآن كريم برگزار می‌شود، يادآور شد: افراد علاقه‌مند به حضور در كلاس‌های قرآنی مؤسسه می‌توانند به آدرس مؤسسه علوم قرآنی ستايش در سنندج، سه راه شريف‌آباد، خيابان جنب مجتمع هورام، كوچه دكتر حسابی مراجعه كنند.
captcha