کد خبر: 2554088
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

30 مبلغ دينی به قصرشيرين اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: همزمان با ماه مبارك رمضان، 30 روحانی و مبلغ دينی به‌منظور برپایی مراسم مذهبی به قصرشيرين اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، همزمان با ماه مبارك رمضان 30 روحانی و مبلغ دينی به شهرستان قصرشيرين و مناطق روستايی آن اعزام می‌شوند.
از اين تعداد مبلغ مذهبی 10 نفر بانو و 20 نفر آقا هستند كه هر يك با حضور خود در مساجد به تبليغ امور دينی و مذهبی برای علاقه‌مندان خواهند پرداخت.
همچنين در اين ماه مبلغان با حضور در مساجد شهری و روستايی كار اقامه نماز جماعت، برگزاری كلاس‌های تفسير، احكام و قرآن را بر عهده دارند ضمن اينكه در ليالی قدر، جلسات سخنرانی در اين اماكن برگزار می‌كنند.
captcha